Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSНеділя, 13.07.2025, 12:24

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Методична скринька » Метод. скринька

У категорії матеріалів: 10
Показано матеріалів: 1-10

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

 

 

Метод. скринька | Переглядів: 406 | Завантажень: 12 | Додав: Nataly1106 | Дата: 20.02.2017 | Коментарі (0)

Посібник складається з презентацій, розробок уроків з використанням інноваційних методів навчання, тестів повністю до теми.В розробках тісно переплелися інформатика та математика. Містить дуже багато наочного матеріалу.

Метод. скринька | Переглядів: 226 | Завантажень: 158 | Додав: Nataly1106 | Дата: 10.11.2016 | Коментарі (0)

Презентації до інтегрованих уроків Інформатики та математики для 7 класу

Метод. скринька | Переглядів: 402 | Завантажень: 156 | Додав: Nataly1106 | Дата: 08.11.2016 | Коментарі (0)

Хочемо поділитися своїм досвідом використанням ІК технологій. Нами була створена серія цифрових ресурсів для навчально-методичного забезпечення викладання англійської мови в 10-12 класах при вивченні теми "Ukraine. My Native Land." Запропонована розробка відкривається учительською презентацією  проекта "Cherkasy region-our insiders guide." Саме вона і розповість вам, як була організована наша робота. Тому пропонуємо нашу розповідь поєднати з її паралельним переглядом.

 Ми радимо поєднати між собою вивчення в 10 класі на уроках англійської мови теми „Ukraine. My Native Land.” та теми  „Комп’ютерні презентації ”на уроках інформатики. Для цього рекомендуємо створити разом з учнями мультимедійний проект, що представлятиме собою англомовний путівник по Черкащині.

Доцільно провести вступний до проекта інтегрований урок англійської мови та інформатики, на якому, використовуючи запропоновану нами  учительську презентацію, в доступній формі вказати учням на мету, яка перед ними ставиться,  на напрями роботи, та на основні етапи, які вони  мають подолати для успішної реалізації проекта. Кожен етап має бути розглянутий окремо з точки зору вчителя англійської мови  та  окремо вчителя інформатики.

Згідно даної учительської презентації, учні діляться на групи, які мають певну структуру (розподіл по обов’язках). Кожна з них повинна створити на уроках інформатики англомовну презентацію-путівник по заданих місцях Черкащини. Матеріали до путівників підбираються, перекладаються, озвучуються на уроках англійської мови.

Оскільки кінцевим продуктом має бути англомовний путівник по всій Черкащині, до складу якого будуть входити презентації – путівники, створені окремими групами, тому рекомендується  дотримуватися одного  стилю оформлення, озвучення текстів. З кращих представників кожної з груп створюється команда делегатів, яка й має  з наданих групами презентацій, створити один путівник по Черкащині.

Створені путівники можна буде  використати в подальшому не лише на уроках англійської мови, а й географії, історії, українознавства.

Метод. скринька | Переглядів: 204 | Завантажень: 134 | Додав: Nataly1106 | Дата: 08.11.2016 | Коментарі (0)

Запропонована автором серія цифрових ресурсів з інформатики для учнів 11 класу при вивченні теми „Вказівки повторення і розгалуження” саме і спрямована на те, щоб творчо використовуючи її складові, вчителю інформатики було простіше створити  урок, який відповідає вимогам сьогодення. 

 

Метод. скринька | Переглядів: 206 | Завантажень: 5 | Додав: Nataly1106 | Дата: 08.11.2016 | Коментарі (0)

В посібнику містяться всі матеріали (розробки уроків, презентації до них) потрібні вчителю для викладання даної теми. (В 2-х частинах)

Метод. скринька | Переглядів: 310 | Завантажень: 6 | Додав: Nataly1106 | Дата: 08.11.2016 | Коментарі (0)

В посібнику містяться всі матеріали (розробки уроків, презентації до них) потрібні вчителю для викладання даної теми. (В 2-х частинах)

Метод. скринька | Переглядів: 313 | Завантажень: 7 | Додав: Nataly1106 | Дата: 08.11.2016 | Коментарі (0)

Перед кожним вчителем інформатики має стояти мета : знайти найбільш комфортні та продуктивні для учня технології пізнання теоретичної бази знань з основ інформатики та здобуття ними практичних навичок використання засобів сучасних  інформаційних технологій у повсякденній практичній, зокрема навчально-пізнавальній, діяльності.

Реалізувати поставлену мету я намагаюся по-різному. В своїй роботі користуюся такими технологіями, як:

  • педагогічна технологія критичного мислення;
  • педагогічна  технологія навчання як дослідження;
  • інтегральна педагогічна технологія;
  • інформаційні технології навчання;
  • технологія особистісно-орієнтованого уроку;
  • проектна технологія.

В цьому посібнику я спробую поділитися власним досвідом використання різних технологій навчання під час викладання інформатики. Сподіваюся, що він буде корисний для моїх колег.

Метод. скринька | Переглядів: 224 | Завантажень: 7 | Додав: Nataly1106 | Дата: 08.11.2016 | Коментарі (0)

Цей матеріал ще розміщений на сайті "Математичний Еверест Черкащини" в розділі "Використання інформаційно-комунікаційних технологій, ППЗ на уроках математики" під назвою "Алгоритми побудови стереометричних фігур"  http://ckmatem.ucoz.ua/index/vikoristannja_ikt_ppz_na_urokakh_matematiki/0-73

Метод. скринька | Переглядів: 289 | Завантажень: 6 | Додав: Nataly1106 | Дата: 05.09.2015 | Коментарі (0)

Інформація
Вікіпедія
Пошук

Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz