
Хочемо поділитися своїм досвідом використанням ІК технологій. Нами була створена серія цифрових ресурсів для навчально-методичного забезпечення викладання англійської мови в 10-12 класах при вивченні теми "Ukraine. My Native Land." Запропонована розробка відкривається учительською презентацією проекта "Cherkasy region-our insiders guide." Саме вона і розповість вам, як була організована наша робота. Тому пропонуємо нашу розповідь поєднати з її паралельним переглядом.
Ми радимо поєднати між собою вивчення в 10 класі на уроках англійської мови теми „Ukraine. My Native Land.” та теми „Комп’ютерні презентації ”на уроках інформатики. Для цього рекомендуємо створити разом з учнями мультимедійний проект, що представлятиме собою англомовний путівник по Черкащині.
Доцільно провести вступний до проекта інтегрований урок англійської мови та інформатики, на якому, використовуючи запропоновану нами учительську презентацію, в доступній формі вказати учням на мету, яка перед ними ставиться, на напрями роботи, та на основні етапи, які вони мають подолати для успішної реалізації проекта. Кожен етап має бути розглянутий окремо з точки зору вчителя англійської мови та окремо вчителя інформатики.
Згідно даної учительської презентації, учні діляться на групи, які мають певну структуру (розподіл по обов’язках). Кожна з них повинна створити на уроках інформатики англомовну презентацію-путівник по заданих місцях Черкащини. Матеріали до путівників підбираються, перекладаються, озвучуються на уроках англійської мови.
Оскільки кінцевим продуктом має бути англомовний путівник по всій Черкащині, до складу якого будуть входити презентації – путівники, створені окремими групами, тому рекомендується дотримуватися одного стилю оформлення, озвучення текстів. З кращих представників кожної з груп створюється команда делегатів, яка й має з наданих групами презентацій, створити один путівник по Черкащині.
Створені путівники можна буде використати в подальшому не лише на уроках англійської мови, а й географії, історії, українознавства.